Szanowni Rodzice uczniów, wiemy o problemach z logowaniem do e-Dziennika, dziękujemy, że Państwo piszecie do nas.
Mamy nadzieję, że poniższa instrukcja skróci czas zwrotnej informacji i pomoże w dostępie do konta.
Prosimy też o sprawdzanie wiadomości SPAM. Tam mogą trafiać linki aktywacyjne.
PROBLEMY Z LOGOWANIEM RODZICA. KONIECZNE DZIAŁANIA
KONIECZNIE KROK PO KROKU:
- Otworzyć na KOMPUTERZE stronę edu.gdansk.pl i kliknąć „LOGOWANIE”
- Wybrać „Pierwsze logowanie/zmiana hasła”.
- Wpisać E-MAIL prywatny rodzica podany w informacjach do szkoły (w formularzu) lub wpisać PESEL rodzica, jeżeli jest pewność, że jest dopisany do każdego dziecka (w danych rodziny) uczącego się w Gdańsku. Zaznaczyć „nie jestem robotem”.
- Na E-MAIL prywatny rodzica przyjdzie informacja z GPE o aktywacji konta. Będzie podany login dla rodzica (najczęściej nowy, konsekwencja migracji danych z SP 7 do ZSP 9).
- Nacisnąć link aktywacyjny, ustawić hasło.
- Wrócić na główną stronę logowania, wpisać login i hasło.
- Potwierdzić peselem dziecka jego tożsamość i można korzystać.
- Dopiero wtedy odinstalować aplikację Dzienniczek Vulcan na telefonie. Pobrać aplikację ponownie i zalogować się.
Uwaga! Jeżeli uczniowie mają problem, to postępują podobnie, tylko najlepiej w miejscu „Nazwa użytkownika” niech wpiszą swój pesel.